Wednesday, January 26, 2011

SHARING IS LOVING - "Program Maulid rasul" Bersama Sheikh Nuruddin Marbu Al-Banjari Al-Makki



Assalamualaikum...Sharing is Loving..."Program Maulid rasul" Bersama Sheikh Nuruddin Marbu Al-Banjari Al-Makki akan Diadakan Di Yayasan Al--Bukhary,Kedah dari 9hb -14hb February 2011, Selama 5 Hari..

Program ini adalah terbuka kepada semua Muslimin dan muslimat 

Penginapan Percuma dan akan Disediakan hanya untuk Peserta luar Negeri Kedah selama 5 Hari itu..Pendaftaran Penginapan bermula pada 9hb, dan Pada peserta luar Kedah yang diberi penginapan akan check out pada pagi 14hb.Pada peserta yang menginap di Yayasan Al--Bukhary adalah di bawah syarat-syarat Program.

Pada Yang tidak Menginap di Yayasan Al--Bukhary , ada jadual dan tentative yang akan di sediakan pada hari Pertama Program.

Pada kawan2 yang berkesempatan dan ada kelapangan Jom sertai...

Melalui Pengalaman yang pernah hadiri tahun lalu ..ia adalah satu majlis yang sangat menginsafkan ..sangat memberi kita pengajaran ...dengan isi2 kuliah yang padat dengan ilmu2 yang menginsafkan..dengan zikir2 yang menyentuh hati...selama 5 hari kita akan bertemu..mencari ilmu ALLAH dan disamping menyatukan ukhwah sesama umat islam...

Sebar2 kan lah wahai teman ...Hadiah kan kepada diri ..keluarga..anak2 ..saudara mara..sahabat2 kita program ini..Jom sertai..

Izinkan cinta share di Wall kalian ya...May ALLAH bless us..

**Cinta hanya menyebarkan saja..Urusan penginapan samada masih ada kekosongan atau tidak adalah atas kelolaan Yayasan AL--Bukhary..Harap maklum

No comments:

Post a Comment