Saturday, March 27, 2010

YA ALLAH YA TUHANKU TERIMA LAH TAUBATKU






Assalamualaikum..


Sedih lirik lagu ni ..hayati lah ..Moga ALLAH menerima taubat kita...


Di kesempatan ini saya nak memohon ampun atas segala dosa2 saya pada semua orang samada yang saya kenal atau tidak ,segala dosa2 saya yang saya sengaja atau pun tidak .Dosa2 saya yang anda tahu atau tidak...segala kesilapan dan kealpaan saya pada semua orang...dan halal kan segalanya...betapa banyak nya dosa saya..mohon pada ALLAH agar hati2 anda terbuka untuk mengampunkan dan menghalalkan segalanya...Amin Ya ALLAH.. ...moga ALLAH mengampun kan kita sebelum "DIA" menjemput kita ...Amin




Hati hiba mengenangkan dosa2 yg ku lakukan,
Oh Tuhan Maha Kuasa,
Terima taubat hamba berdosa...

Ku akui kelemahan diri,
Ku insafi kekurangan ini,
Ku kesali kejahilan ini,
Terimalah 3x.....
Taubatku ini.....

Telah aku merasakan derita jiwa dan perasaan,
Kerana hilang dari jalan menuju redhaMu ya Tuhan.

Ku akui kelemahan ini,
Ku insafi kekurangan ini,
Ku kesali kejahilan ini,
Terimalah 3x...
Taubatku ini...

Di hamparan ini ku meminta moga taubatku diterima...

Ku akui kelemahan ini,
Ku insafi kekurangan ini,
Ku kesali kejahilan ini,
Terimalah 3x....
Taubatku ini...

Ku akui kelemahan ini,
Ku insafi kekurangan ini,
Ku kesali kejahilan ini,
Terimalah 3x..
Taubatku ini... 

No comments:

Post a Comment